Sponsoractie - Reisverslag uit Katwoude, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu Sponsoractie - Reisverslag uit Katwoude, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

Sponsoractie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

17 Oktober 2012 | Nederland, Katwoude

Op 4 november organiseer ik een sponsoractie om geld in te zamelen voor het weehuis waar ik ga werken. Met het geld kunnen dagelijkse behoefte als babyvoeding, luiers en fruit worden gekocht. Ook lijkt het me leuk om samen met de kinderen een dagje uit te gaan, lekker naar het strand of een dagje kinderboerderij. Zodat de kinderen kunnen genieten en spelen in een andre omgeving. Om een leuk dagje uit te plannen is geld nodig vandaar de sponsoractie: voor 5euro kun je een spinningles/aquarobicles of looptraining volgen vrijwillig gegeven door ervaren instructeurs. Na afloop staat er een kopje koffie/thee of fris klaar, gesponserd door sportschool Vitaal Sport Katwoude, en een stukje appeltaart made by oma!
Ik hoop dat de sponsoractie goed loopt en dat het een gezellige en sportieve dag wordt! Kom ook! Inschrijven kan via een mailtje of facebookberichtje.
Lfs, Miriam