Sponsor met sport - Reisverslag uit Katwoude, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu Sponsor met sport - Reisverslag uit Katwoude, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

Sponsor met sport

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 November 2012 | Nederland, Katwoude

Hoi allemaal,

na een paar weken van plannen, regelen, checken(x30) was het dan zover: het weekend van de sponsoractie!

Op zaterdag was de bakkerij thuis geopend, door zoveel positieve reacties kon oma niet alle taarten zelf bakken, dus hielp de hele familie mee. Om 10 's ochtend werd het eerste meel, suiker, boter enz afgewogen en 's avonds om 18:50 kwam de laatste taart uit de oven, obrengst: 14 taarten.

De volgende ochtend, zondag 4 november, werden al die taarten in de auto geladen en vervoerd naar Vitaal Sport Katwoude.
Om 10uur 's ochtend begon de eerste spinningles, vanaf dat moment bleef het druk alle lessen (4 spinninglessen, 1 aquarobicles en 1 looptechniektraning) zaten vol. Ik had nooit drurfen hopen dat de sportsponsordag zo'n succes werd.

Na afloop van alle lessen hebben we opgeruimd en gingen we met een moe en voldaan gevoel naar huis. Een geweldig gevoel dat zoveel mensen (101 om precies te zijn) zich in willen zetten voor het weeshuis! Dus lieve sponsoren nogmaals heel hartelijk bedankt!

Nu de sponsoractie achter de rug is ga ik me écht, écht, écht focussen om m'n reis en die is al bijna! Soms krijg ik echt even de kriebels maar met de gedachte aan alle lieve vrienden en familie die me steunen vanuit Nederland krijg ik ook alleen maar zin om te gaan! Spannend!

Liefs Miriam

  • 06 November 2012 - 10:59

    Janine:

    Hoi Miriam!
    Echt super leuk dat je sponsoractie zo'n succes was! Ik ben blij voor je! Ik denk dat je het geld goed kan besteden daar in het weeshuis! Ik weet hoe het voelt als het moment dat je echt weg gaat steeds dichter bij komt, hoe spannend het ook is, het komt goed:) Ik weet zeker dat je een super tijd krijgt daar. Ik ga je zeker blijven volgen:) Succes met alle voorbereidingen en geniet ervan!
    Janine

  • 06 November 2012 - 12:47

    Karen Foesenek:

    Supergaaf dat het zo'n succes was! Ben natuurlijk wel erg benieuwd hoeveel het heeft opgebracht ;) Maar wat zullen ze daar straks blij zijn met jou!

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

  • 06 November 2012 - 21:05

    Ina :

    Hoi Miriam,

    Fijn dat het zo'n succes was! Het was ook goed georganiseerd. Frank en ik hebben er van genoten!
    De taart was heerlijk.

    Ina

  • 14 November 2012 - 11:50

    Opa Van Thomas:

    Lieve Miriam,

    Dankjewel voor je kaart, ik heb je gevonden. Ik wens je heel veel succes en een mooie periode. Tot het voorjaar :)

  • 14 November 2012 - 14:02

    Miriam :

    @ Janine, wat leuk dat je me volgt! Jij weet natuurlijk precies hoe het is als het moment van vertrek steeds dichte bij komt! Hoe gaat het met jou en wat doe je nu? Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 11 Okt. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 10114

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 19 April 2013

Vrijwilligerswerk en reizen in Peru

Landen bezocht: