Suprise - Reisverslag uit Kwadijk, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu Suprise - Reisverslag uit Kwadijk, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

Suprise

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 November 2012 | Nederland, Kwadijk

Hoi allemaal,

Eindelijk zou ik weer eens met m'n lieve vriendinnetje, Janneke, een meidenavondje hebben, eerst koken en eten daarna een film kijken (magic mike, stond/staat nog steeds op m'n lijstje).
Zitten we net klaar voor de film krijg ik een sms van m'n tante dat ik echt even langs moet komen.. Oké, als het moet..
Aangekomen bij m'n oom en tante blijkt dat al m'n lieve vrienden daar zijn: suprise!

Al is een verrassing niets voor mij, ik vond het ontzettend lief dat zoveel mensen zijn gekomen en heb een hele leuke avond gehad!
Bedankt lieve stommerds!

Achteraf gezien had ik het natuurlijk kunnen weten: M'n moeder die vraagt of ik niet iets leukers aan kan doen naar Janneke (hallo, ik ga gewoon een avondje op de bank zitten hoor), of ik niet m'n jas mee moet nemen (het is niet eens 1 minuut lopen), een tante die smst dat ik écht moet komen (doet ze anders nooit) en zo kan ik nog 100 andere 'vreemde' tekens opsommen.
Maar jongens ondanks deze 'hints' heb ik niets door gahad, well done.

Na deze verrassende avond komt het afschied nemen steeds dichter bij en daarmee ook m'n vertrek: ik ga jullie ontzettend missen maar kan ook niet wachten tot in eindelijk aankom in Arequipa om daar te doen wat ik al zo lang wil!

Miriam




  • 18 November 2012 - 00:16

    Ina:

    Hoi Miriam,
    Ik heb net je eerste verslagen en de foto's gezien. Super leuk! Ik hoop nog heel veel te lezen op deze site, want ik ben heel benieuwd hoe het jou afgaat in Peru.

    heel veel succes,

    Ina

  • 18 November 2012 - 11:46

    Buurtjes Mars:

    Hoi lief buurmeisje,
    Als we dit schrijven zit jij hoog in de lucht op weg naar jouw droom. En als je dit leest, ben je vast al welkom geheten in Arequipa en daar sluiten wij ons bij aan. Je gaat vast een heel mooie, maar vaak ook spannende, tijd tegemoet. Geniet maar van alle fijne momenten, van de kinderen die je gaat helpen, van al het nieuwe om je heen en van de viendschap van al je lieve familie en vrienden in het winterse Holland, maar blijf bij jezelf.
    We zullen je blijven volgen op de site, al ging het eerst even fout, maar nu hebben we je in het snotje hoor.
    Veel liefs van je buurtjes.

  • 20 November 2012 - 08:33

    Jolande Schotman:

    Lieve Miriam,
    ik vind je echt stoer. Ik was blij toen ik van Thomas hoorde, dat je goed was aangekomen en dat de gastouders leuke mensen zijn.
    Leuk, dat we je kunnen volgen via deze site.
    Veel succes daar met alle kindertjes van het weeshuis en alles wat daarbij hoort!
    Groetjes, natuurlijk ook van Gerard,
    Jolande

  • 20 November 2012 - 10:59

    Opa Van Thomas:

    Lieve Meriam,
    Goede morgen jij ligt hopelijk nog lekker te slapen terwijl ik dit mailtje tik het is hier
    11 uur en de zon schijnt. Ik hoop dat je een mooie tijd zult hebben.

  • 20 November 2012 - 22:52

    Gerard Hissink Muller:

    Hoi Miriam, ik hoop dat je het naar je zin hebt en veel goede ervaringen opdoet.
    Succes! Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 11 Okt. 2012
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 10115

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 19 April 2013

Vrijwilligerswerk en reizen in Peru

Landen bezocht: